خرید کاسکو سخنگو

خرید کاسکو سخنگو

کاسکو سخنگو محبوب ترین نوع طوطی سانان به عنوان حیوان خانگی محسوب می شود و این روزها خرید کاسکو سخنگو یکی از جذاب ترین تفریح ها در این زمینه محسوب می شود. اغلب محبوبیت یک کاسکو به دلیل هوش و استعداد بالای آن در امر یادگیری  کلمات و درک مفاهیم می باشد به طوری که قدرت درک و فهم یک کاسکو معادل یک بچه ی ۵ ساله برآورد می شود. هم چنین به علت اینکه کاسکو تواناترین پرنده در سخنگویی می باشد و هیچ رقیبی در این امر ندارد بسیار مورد توجه جوامع مختلف بشری می باشد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو بسیار باهوش و دوست داشتنی ۳ ساله می باشد که علاوه بر اینکه یک سخنگوی توانا می باشد قدرت درک بسیار بالایی از رفتارها و مسائل مختلف نیز کسب کرده است. این کاسکو سخنگو در حال حاضر توانایی بیان بیش ۴۸ کلمه را دارد و کاملا رام ودستی شده است و رفتاری گرم وصمیمی با اطرافیانش برقرار می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>