خرید کاسکو سخنگو

فروش کاسکو سخنگو اهلی

اغلب افرادی که تمایل به نگهداری یک نوع طوطی در منزل را دارند ، خرید کاسکو سخنگو را نسبت به سایر طوطی سانان ترجیح می دهند ، چرا که با خرید کاسکو سخنگو صاحب یک نوع طوطی منحصر به فرد بسیار باهوش و همین طور یک سخنگوی ماهر می گردند  و از این جهت کاسکو سخنگو دارای برتری و امتیازهای بیشتری نسبت به سایر طوطی سانان می باشد. افرادی که به دنبال خرید کاسکو سخنگو هستند اغلب از مصاحبت با یک طوطی باهوش که قدرت درک بالایی نیز از مسائل و کلمات دارد لذت می برند و داشتن یک کاسکو سخنگو برای هر فردی می تواند یک نوع تفریح جذاب باشد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو ۱٫۵ ساله ی بسیار باهوش و مستعد می باشد . این کاسکو سخنگو کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و درک مناسبی نیز از کلمات کسب کرده است. در حال حاضر کاسکو سخنگو دنیای پرندگان توانایی بیان ۲۲ کلمه را دارد و بسیار مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    جوجه کاسکو از ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دارم

  2. مهدی می‌گه:

    باسلام من میخواستم بدونم کاسکو جوجه از ۹۰۰هزار تومان تا ۱۲۰۰داری ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>