کاسکو african grey parrot پرنده ای بی نظیر با هوش سرشار در یادگیری ، سخنگویی و درک مفاهیم می باشد که از این نظر در میان تمام طوطی سانان و پرندگان رتبه ی اول را داراست و هیچ پرنده ی دیگری نمی تواند در این موارد هم رده ی کاسکو قرار گیرد. به همین دلیل هر روزه بر طرفداران و دوستداران کاسکو افزوده می شود و افراد بسیاری تمایل به خرید و فروش این پرنده ی استثنایی و منحصر به فرد دارند و از نگهداری و مصاحبت با کاسکو لذت می برند.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان برای خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو ۲ ساله ی سخنگو بسیار باهوش ، بازیگوش و شاداب و دوست داشتنی می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و اجتماعی است و روابط بسیار خوبی با اطرافیانش برقرار می نماید. این کاسکو ۲ ساله ی سخنگو در حال حاضر توانایی بیان ۳۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و چنان چه در شرایط مساعد آموزشی قرار گیرد تعداد بسیار زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۲ ساله ی سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

6 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  3. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  4. پیمان می‌گه:

    سلام قیمته این کاسگو و یا حدود قیمت چقدره؟ممنون

  5. پیمان می‌گه:

    سلام قیمته این کاسگو و یا حدود قیمت چقدره؟و قیمته یک شاه طوطیه بالغ و جوجه شاه طوطی دارید الان؟ممنون

  6. کیارش می‌گه:

    سلام
    باجریگار هم دارید؟ یه بار پرسیدم تایید نشد !
    امیدوارم داشته باشید چون دوست دارم از یه جای معتبر بخرم…انگار فروشگاههای معتبر فقط طوطی بزرگ میارن حال آنکه باجریگار هم طوطیه دیگه .
    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>