خرید کاسکو

خرید جوجه کاسکو دستی

کاسکو یا همان african grey parrot یک نوع از انواع طوطی سانان می باشد البته با تفاوت هایی بسیار چشمگیر و قابل توجه و جذابیت هایی منحصر به فردی که در سایر طوطی سانان به چشم نمی خورد. کاسکو پرنده ای بسیار باهوش ، دوست داشتنی ، وفادار ، مهربان با درک بالا از مفاهیم و قدرت سخن گویی بسیار بالا می باشد که تمام این ویژگی ها باعث گردیده که افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو نشان دهند و هر کس مطابق سلیقه و شرایط زندگی خود اقدام به خرید کاسکو نماید و داشتن این پرنده  ی منحصر به فرد را تجربه کند.

فروشگاه دنیای پرندگان اقدام به عرضه ی تعدادی کاسکو با ویژگی ها ، سن و توانایی های متفاوتی نموده که شما می توانید با توجه به علاقه مندی خودتان از میان آنها کاسکو مورد علاقه ی تان را انتخاب نمایید. یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو ۲ ساله رام و دستی شده ی بسیار زیبا می باشد که رفتار مناسبی با اطرافیانش دارد و توانایی بیان ۲۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>