داروی ضد شپشک طوطی با نام spray یک داروی موثر برای سطوح خارجی بدن انواع طوطی ها می باشد. این دارو مخصوص قناری و انواع طوطی ها بوده و به صورت اسپری می باشد و استفاده از آن برای طوطی و کاسکو شما هیچ گونه عارضه ای را ندارد. این دارو زمانی استفاده می شود که انواع شپشک ها , شپش ها و حشرات موذی روی بدن طوطی شما مستقر می شوند و از بدن طوطی شما تغذیه می کنند و هنگامی که شما شپشک را می کشید مقدار زیادی خون از بدن پرنده شما به بیرون تراوش می کند. این دارو برای مشکلات خارجی بدن طوطی استفاده می شود. جهت پیشگیری از آلوده شدن طوطی و کاسکو خود می توانید از این دارو برای میله های زیر پای طوطی و همچنین میله های قفس کاسکو و طوطی نیز استفاده کنید که با این روش احتمال آلودگی بسیار کاهش می یابد. در واقع این دارو یک Antiparasitic است که برای رفع مشکلات خارجی بدن طوطی و کاسکو که می تواند انواع شپشک ، شپش و سایر حشرات موذی آفت باشد به کار می رود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید داروی ضد شپشک طوطی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>