داروی ضد استرس طوطی

داروی ضد استرس طوطی با نام Anti stress مخصوص انواع طوطی ها می باشد. از این دارو برای طوطی هایی که دچار استرس و افسردگی می شوند استفاده می شود . هم چنین این دارو زمانی که طوطی ها دچار پر کنی و آشفتگی می شوند نیز استفاده می شود. با توجه به اهمیت زیبایی و نظم پرهای انواع طوطی و کاسکو کاربرد این دارو در حفظ زیبایی و سلامت طوطی شما بسیار موثر است. داروی ضد استرس طوطی ساخت شرکت TABERNIL  می باشد . این دارو برای طوطی ها همچنین قبل از حمل و نقل و جا به جایی کاربرد دارد و از تنش روحی طوطی می کاهد و همین طور زمانی که طوطی در موقعیت جدیدی قرار می گیرد که برایش ناخوشایند می باشد نیز می توانید از این دارو استفاده کنید. داروی ضد استرس طوطی به میزان ۶ قطره در ۴۰ml آب به صورت ۵ روز مداوم استفاده می شود و در مواقعی که طوطی در شرایط بحرانی قرار می گیرد می توانید دوز آن را تا ۱۶ قطره در ۴۰ml آب افزایش دهید و یک هفته ی مداوم استفاده نمایید.

داروی ضد استرس طوطی

داروی ضد استرس طوطی

برای بازدید از فروشگاه و خرید داروی ضد استرس طوطی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>