رفتار و آموزش آرا هیاسینس

Hyacinth Macaws

رفتار و آموزش آرا هیاسینس

آرا هیاسینس یک طوطی واقعا منحصر به فرد است ، آنها طوطی های بسیار بزرگ به طول حدودا ۴۰ اینچ می باشند و عرض بدن با بال های باز نیز عمدتا ۶۰ اینچ است ، اما با وجود این جثه ی بسیار بزرگ آنها در هنگامی که مورد نوازش قرار می گیرند کاملا شگفت انگیز می باشند .این طبیعت مهربان آرا هیاسینس اغلب موجب ارتباط با تمام اعضای خانواده می گردد. در واقع ، اغلب آرا هیاسینس خود را یک عضو از خانواده در نظر می گیرد. با این حال با آموزش پذیری که آرا هیاسینس دارد می تواند جوری تربیت شود که حتی با غریبه ها نیز رفتاری دوستانه داشته باشد . آنها قادر به یادگیری کلمات و تقلید صداهای خانگی می باشند و بسیار باهوش و کنجکاو هستند و این بدان معنی است که علیرغم جثه ی بزرگشان به راحتی قابل آموزش هستند.

Hyacinth Macaws

مزایای آموزش آرا هیاسینس

آموزش آرا هیاسینس به دلیل برقراری پیوند اعتماد میان انسان و آنها و هم چنین ایجاد قوانین و نظم اجتماعی در خانه و به این دلیل که آنها به قدرت سخن گویی خود واقف نیستند توصیه می گردد.

اغلب توصیه می گردد که به آرا هیاسینس مهار کردن قدرت منقارش را آموزش دهید و چنان چه یاد نگیرد که چطور قدرت منقارش را کنترل کند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>