سرلاک جوجه کاسکو

جوجه کاسکو نیز همانند نوزاد انسان پس از تولد نیازمند مراقبت و تغذیه ی مناسب برای بدست آوردن انرژی لازم برای زنده ماندن و بقا می باشد که به این منظور سرلاک جوجه کاسکو توسط شرکت VERSELLE-LAGA تولید و عرضه می گردد که یک غذای کامل برای جوجه کاسکو می باشد که تمام مواد مورد نیاز برای حفظ و به دست آوردن سلامت کامل یک کاسکو را دارا می باشد. سرلاک جوجه کاسکو یک غذای کامل در این دوره زندگی می باشد و تمام ویتامین ها ، پروتئین ها و اسید های آمینه ای که در دوران بزرگسالی یک کاسکو بالغ از محیط اطراف یا مکمل های غذایی به دست می آورد را دارد. این سرلاک جوجه کاسکو در بسته های ۵۰۰ گرمی در بازار عرضه می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و یک مخلوط دست ساز می باشد که غذایی بسیار جذاب برای جوجه کاسکو شما خواهد بود و باید به صورت محلول در آب توسط سرنگ باید به جوجه کاسکو خورانده شود.

سرلاک جوجه کاسکو

سرلاک جوجه کاسکو

تصویر بالا مربوط به سرلاک جوجه کاسکو می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید سرلاک جوجه کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>