شاه طوطی در واقع همان پاراکیت بزرگ اسکندر است که یک نوع طوطی سبز رنگ بسیار زیبا و با جثه ای نسبتا بزرگ و البته بسیار شبیه به طوطی ملنگو می باشد با این تفاوت که جثه ی شاه طوطی بسیار بزرگ تر از جثه ی طوطی ملنگو است ، پراکنش شاه طوطی در دنیا بسیار گسترده است و در کشورهای بسیاری حضور دارد ، این طوطی بسیار زیبا دارای طول عمر بالایی نیز هست که چیز حدود ۴۰ سال نیز برای آن گزارش شده است و توانایی یادگیری کلمات و سخنگویی را نیز دارد.

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش شاه طوطی نر بالغ می باشد که طوق دور گردن آن نیز تشکیل شده و تشخیص جنسیت آن حتی برای افراد مبتدی نیز بسیار آسان می باشد ، این شاه طوطی در حال حاضر ۳ ساله می باشد و کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و روی دست  می آید و در حال حاضر توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید شاه طوطی نر بالغ می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>