طوطی اکلکتوس سخنگو

طوطی اکلکتوس سخنگو یک گونه ی بسیار زیبا و منحصر به فرد در گروه طوطی سانان می باشد. این طوطی در واقع یک نوع طوطی نسبتا کوچک می باشد که قابلیت سخنگویی بالایی دارد و تقریبا بعد از کاسکو در رتبه ی بعدی از نظر توانایی بالا در سخنگویی قرار دارد. طوطی اکلکتوس سخنگو از زیبایی ویژه ای نیز برخوردار می باشد و نسبت به کاسکو و سایر طوطی سانان به خاطر رنگارنگ بودن پرهای بدنش زیباتر می باشد. پرورش طوطی اکلکتوس سخنگو نسبتا آسان تر از سایر طوطی سانان می باشد و این یکی از دلایل محبوبیت این نوع طوطی در میان سایر گونه ها می باشد.

یک طوطی اکلکتوس سخنگو در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این طوطی اکلکتوس سخنگو نر است و پرهایی سبز رنگ روشن و زیبا دارد و یکی از راه های شناسایی جنسیت در ایت نوع طوطی رنگ بال ها ست که در جنس نر سبز رنگ و در جنس ماده قرمز رنگ می باشد. در حال حاضر این طوطی اکلکتوس سخنگو سه ساله می باشد و دارای پرهایی کاملا صاف ، منظم و رنگارنگ و زیبا می باشد. این طوطی اکلکتوس سخنگو توانایی بیان ۳ کلمه را به صورت کاملا واضح و با تن صدایی زیبا دارد و چنان چه در محیط مناسبی قرار گیرد توانایی بیان تعداد بی شماری کلمه را کسب خواهد کرد.

طوطی اکلکتوس سخنگو

طوطی اکلکتوس سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید این طوطی اکلکتوس سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>