طوطی سبز آمازون یا amazon parrot  از خانواده psittacidae می باشد. اکثر طوطی های آمازون سبز رنگ هستند. آنها عمدتا از دانه های نباتی ، آجیل و دانه ی میوه ها تغذیه می کنند. طوطی سبز آمازون همانند انواع ماکائو و طوطی خاکستری آفریقایی به بازیگوشی معروف است. طوطی سبز آمازون به علت بازیگوشی و شادابی فوق العاده ای که دارد نیاز به توجه زیادی دارد و تمایل شدیدی به اسباب بازی ها دارد. طوطی های آمازون نسبت به صاحب خود بسیار مسئولیت پذیر است و این مسئولیت پذیری را به سختی میتوان در سایر طوطی ها دید.

یک طوطی سبز آمازون بسیار زیبا ، باهوش و شاداب در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این طوطی آمازون زیبا دارای سر آبی رنگی است که زیبایی هایش را دوچندان کرده. طوطی آمازون دنیای پرندگان کاملا رام و دستی است و پرهایی بسیار صاف، منظم و زیبا دارد. سن این طوطی آمازون ۲ سال می باشد و در صورتیکه به گونه ای مناسب مراقبت شود این نوع طوطی تا ۷۰ سال عمر می کند.

با توجه به اینکه این طوطی علاقه ی بسیار زیادی به بازی و اسباب بازی دارد می توانید برای حفظ شادابی آن پایه vp303 را نیز همراه طوطی سبز آمازون خریداری نمایید.

طوطی سبز آمازون

طوطی سبز آمازون

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی سبز آمازون و پایه ی vp303 می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>