طوطی آمازون سنت وینسنت ( Saint Vincent Amazon )

طوطی آمازون سنت وینسنت ( Saint Vincent Amazon )

طوطی آمازون سنت وینسنت ( Saint Vincent Amazon ) با نام علمی Amazona guildingii با عنوان طوطی سنت وینسنت نیز مشهور می باشد که یک طوطی آمازون با جثه ای نسبتا بزرگ به طول ۴۰ سانتی متر می باشد که طوطی آمازون سنت وینسنت یک طوطی آمازون چند رنگ همراه با رنگ سفید-زرد می باشد و دارای سری به رنگ سبز و آبی است . بخش های بالایی طوطی آمازون سنت وینسنت به رنگ سبز برنز  و بال و پر به رنگ بنفش ، آبی و سبز می باشد.

طوطی آمازون سنت وینسنت ( Saint Vincent Amazon )

طول بدن طوطی آمازون سنت وینسنت حدود ۴۰ سانتی متر معادل ۱۶ اینچ می باشد که به طور کلی سر به رنگ زرد-سفید و سبز و آبی می باشد و پاها به رنگ خاکستری ، چشم ها مایل به قرمز ، بال بنفش مایل به آبی و سبز می باشد . پرهای دم به رنگ آبی می باشد که در انتها به رنگ زرد گسترده می گردد. هر دو جنس نر و ماده طوطی آمازون سنت وینسنت از نظر ظاهری کاملا مشابه یکدیگر می باشند و جوان تر ها دارای پر و بال روشن تر و عنبیه ی چشمان به رنگ قهوه ای می باشند.

طوطی آمازون سنت وینسنت بومی کوه های جنگلی جزایر کارائیب می باشد و رژیم غذایی آن شامل انواع میوه ، آجیل ، خشکبار ، گل ها و دانه ها می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>