طوطی آمازون پیشانی آبی

طوطی آمازون پیشانی آبی

طوطی آمازون پیشانی آبی یکی از انواع طوطی های آمازون می باشد که مثل تمام طوطی های آمازون زیبایی های منحصر به فرد و فوق العاده ای را دارا می باشد. طوطی آمازون پیشانی آبی در میان سایر طوطی های آمازون از قدرت سخن گویی نسبتا بالایی برخوردار می باشد و البته باید گفت که طوطی آمازون پیشانی آبی بسیار باهوش نیز است و این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن و داشتن طرفداران زیاد می گردند. قابل ذکر اسست که طوطی آمازون پیشانی آبی جثه ای بزرگ تر از کاسکو دارد ، پرهای بدنش سبز رنگ است و در ناحیه ی پیشانی یا جلوی سر پرهایی به رنگ آبی دارد که این دلیل نام گذاری این طوطی می باشد.

یک طوطی آمازون پیشانی آبی بسیار زیبا در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد ، با توجه به اینکه جمعیت طوطی آمازون پیشانی آبی در یاران بسیار کم می باشد این یک فرصت استثنایی برای کسانی است که علاقه مند به نگهداری یک طوطی آمازون پیشانی آبی هستند. طوطی آمازون پیشانی آبی دنیای پرندگان کاملا رام ودستی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری دوستانه با اطرافیانش برقرار می کند . این طوطی آمازون پیشانی آبی در حال حاضر ۳ ساله می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی آمازون پیشانی آبی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

5 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    motaasefane nadaram

  2. arman می‌گه:

    سلام آقا جوجه آمازونی پیشانی آبی اصلا پیدا میشه

  3. امیرعلی می‌گه:

    من باز هم عذر خواهی می کنم ولی من یک ساله یک آمازون پیشانی آبی دارم الان حدودا ٢/۵ سالست …
    آمازون پیشانی آبی منقارش از جوجگی کاملا مشکی هست و حتی یک لکه روشن هم نداره …

  4. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    دوست عزیزاز اینکه با راهنماییهاتون به فکر ارتقاع کیفیه سایت ما هستید کمال تشکر رو دارم اما این تصویر متعلق به یک آمازون سر آبی میباشد که به علت کمیه سن, تشخیص دقیق گونه ی این طوطی آمازون داخل عکس کمی دشواره جهت بازدید از این پرنده به فروشگاه ما در سعادت آباد مراجعه فرمایید باز هم از دقت نظر و لطف شما به بنده و این وب سایت کمال تشکر را دارم.

  5. امیر علی می‌گه:

    سلام با پوزش فراوان ، این عکسی که گذاشتین مربوط به آمازون بال نارنجی هست …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>