طوطی انجیری سالوادر

طوطی انجیری سالوادر

طوطی انجیری سالوادر SALVADORI’S FIG PARROT با نام علمی Psittaculirostris salvadorii هم چنین با عنوان طوطی انجیری ریش دار نیز مشهور می باشد.

طول بدن طوطی انجیری سالوادر ۱۹ سانتی متر و وزن تقریبی آن چیزی حدود ۱۱۸ گرم می باشد. این طوطی تنها دارای یک نژاد می باشد.

طوطی نر بالغ دارای پرهای باریک زرد/طلایی در ناحیه ی چانه و گوش می باشد. هم چنین یک سری نوارهای آبی پشت چشم قرار دارند. هم چنین یک سری نوارهای قرمز/ نارنجی سینه را  از یک سمت تا سمت دیگر قطع می کنند که همراه با یک الگوی آبی می باشند که این الگو از یک طوطی به طوطی دیگر متفاوت می باشد. هم چنین پوشش بال ها دارای یک الگوی قرمز/ نارنجی در لبه می باشد. زیر بال دارای نوارهای زرد/کرم می باشد. منقار خاکستری/مشکی و چشم ها قرمز می باشند.

طوطی ماده دارای نوارهای آبی کم رنگ در ناحیه ی سینه به همراه الگوی نارنجی در طرفین سینه، هم چنین دارای پرهای زرد/سبز در ناحیه چانه و گوش می باشد.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>