طوطی اکلکتوس آرو

طوطی اکلکتوس آرو

طوطی اکلکتوس آرو با نام علمی Eclectus roratus aruensis یک از بزرگ ترین انواع اکلکتوس ها می باشد که دارای بدنی به طول ۳۷-۳۸ سانتی متر و وزنی حدود ۴۳۰-۵۴۰ گرم می باشد . اغلب طوطی اکلکتوس آرو به نام Aru Red-sided Eclectus Parrot نیز معروف است و این نام به خاطر ویژگی ظاهری بارز این نوع طوطی است که در دو طرف بغل بدن آن در کنار بال های سبز رنگ مناطقی کاملا قرمز دیده می شود که هم دلیل این نام گذاری می باشد و هم به زیبایی این نوع اکلکتوس افزوده است .

تنها منبع و سرچشمه ی این طوطی اکلکتوس جزیره ی آرو می باشد و نام گذاری اصلی آن به خاطر تنها محل سکونت این طوطی است که به طوطی اکلکتوس آرو مشهور گردیده است.

طوطی اکلکتوس آرو به اندازه ی طوطی اکلکتوس وسمائری بزرگ می باشد و در برخی موارد دیده شده که نرها در اکلکتوس آرو از وسمائری نیز بزرگتر می باشند. تفاوت اصلی در طوطی اکلکتوس آرو با سایر اکلکتوس ها در ساختار بدن دراز و باریک آن می باشد که این ظاهر باریک به دلیل دم درازتر این گونه اکلکتوس ها نسبت به سایر اکلکتوس ها می باشد. در یک نگاه تیز بین تفاوت طوطی اکلکتوس آرو با سایر طوطی های اکلکتوس در گردن بلند و دم دراز آن نسبت به سایرین می باشد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>