طوطی اکلکتوس بخرم یا طوطی خاکستری ( کاسکو)؟

طوطی اکلکتوس بخرم یا طوطی خاکستری ( کاسکو)؟

بسیاری از افرادی که به تازگی قصد خرید طوطی دارن این سوال را می کنند که کاسکو یا اکلکتوس؟ باید گفت هر ۲ طوطی حیوانات خانگی عالی هستن به شرط اینکه نزد فرد و محیط مناسب قرار گرفته باشن.

هر دو طوطی ها زیبا و جذاب هستن.

پاسخ کوتاه به این سوال و سوالتی از این قبیل این است که هدف شما از خرید طوطی چیست؟شما به دنبال چه هستی؟

کاسکو واکلکتوس از بهترین سخنگوها هستن هر دو زیبا بوده و البته اکلکتوس پرهای رنگی بیشتری دارد.

اکلکتوس از کاسکو آرامتر و ساکت تر می باشد و حرف زدن را به جیغ زدن ترجیح می دهد البته همیشه اشتثنا وجود دارد ممکن است شما اکلکتوسی را ببینین که بسیار پر سر و صداست ولی بوطر کل و عموم طوطی های آرامتری هستن.

بنابراین طوطی اکلکتوس برای آپارتمان نشین ها مناسب تر می باشد.چون صدای بلند این طوطی اکثرا زمان ترس و یا هیجان شنیده می شود که خوشبختانه زیاد نیست.

طوطی خاکستری یا کاسکو خصوصیات رفتاری حیرت انگیزی دارد و دارای هوش فوق العاده ای می باشد. بسیاری از صاحب نظران عقیده دارن هوش عاطفی کاسکو به اندازه کودک ۲ساله و هوش و قدرت فهم و درک طوطی به اندازه کودک ۵ساله می باشد.

بنابراین این میزان هوش برای یک طوطی این پرنده را به طوطی با نیازهای ویژه تبدیل می کند و به صبر و شکیبایی و محبت زیادی نیاز دارد.

کاسکو با داشتن صاحبی با این شرایط یکی از بهترین دوست ها و حیوانات خانگی می شود در حالیکه برای افرادی که ویژگی های گفته شده را ندارن مورد خوبی نمی باشد.

بنابراین اگر شما زمان کافی , عشق و صبر به اندازه کافی دارین با قبول سرپرستی کسکو جوان همنشین طولانی مدت خود را به خانه بیاورین.

ترجمه:بابک آژیده

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. امیر می‌گه:

    سلام … میشه برام در چند مورد مثال بزنید و به ایمیلم بفرستید؟؟؟ خیلی ممنون میشم … مثلا چرا گفته میشه هوش کاسکو بیشتره؟؟؟ مگه کاسکو چه کارهایی میتونه بکنه که اکلکتوس نمیتونه؟؟؟ یاچه چیز هایی رو بیشتر میفهمه ؟؟؟ در ضمن به طور متوسط کاسکو و اکلکتوس چند کلمه میتونند صحبت کنند؟؟؟

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    در هر دو مورد کاسکو بهتر از اکلاکتوس هست

  4. امیر می‌گه:

    سلام .. ببخشید میخواستم بپرسم که هوش کاسکو بیشتره یا اکلکتوس؟؟؟ در ضمن از نظر سخن گویی و توانایی درک و فهم کدومشون بهترن؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>