طوطی اکلکتوس وسماری( Vosmaeri Eclectus Parrot)

voslawn

طوطی اکلکتوس وسماری( Vosmaeri Eclectus Parrot) با نام علمی Eclectus roratus vosmaeri یک نوع طوطی زیبا از خانواده ی طوطی سانان می باشد . طوطی اکلکتوس وسماری بومی جزایر ملوکا؛ اندونزی، کایاو هالماهرا است. طول بدن طوطی اکلکتوس وسماری چیزی حدود ۳۸ سانتی متر می باشد و وزن بدنش نیز حدودا ۴۳۰-۵۳۰ گرم می باشد. طوطی اکلکتوس وسماری اولین بار توسط در سال ۱۹۹۲ توسط روتچایلد شناسایی و معرفی شد و دومین زیر گونه طوطی اکلکتوس استرالیایی می باشد.

طوطی اکلکتوس وسماری دارای دو شکل جنسی می باشد ، به این معنی که جنس نر و ماده از نظر ظاهری کاملا با یکدیگر متفاوت می باشند . طوطی اکلکتوس نر قرمز – نارنجی براق است.رنگ چشمها کهربایی است. رنگ همه پرها در مقایسه با سایر زیرگونه ها براق تر و درخشان تر است و به همین دلیل جلوه متفاوتی دارد و جنس ماده پرها قرمز ریز سینه و سینه آبی مایل به بنفش است که کمی در انتها و لبه ها به سبز متمایل می شود. رنگ چشم ها زرد است. رنگ پرهای زیر دم زرد است.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>