طوطی برزیلی یک نوع طوطی کوچک بسیار زیبا با بدنی سبز رنگ و سری نارنجی رنگ می باشد که اغلب به عنوان یک حیوان خانگی آرام و شاداب نگهداری می شود و رام ودتسی کردن آن مانند مرغ عشق بسیار آسان می باشد. هوش این طوطی در حد ماکائو می باشد و شدیدا به صاحبش خو می گیرد. طوطی برزیلی کوچک ترین نوع طوطی در دنیا محسوب می شود.

نام های دیگر طوطی برزیلی ، طوطی کوتوله ، طوطی عشق یا همان لاوبرد می باشد و طول بدنش ۱۳-۱۷ سانتی متر و وزن آن حدود ۴۰-۶۰ گرم است.

دنیای پرندگان اقدام به فروش دو عدد جوجه سرنگی طوطی برزیلی نموده است ، این جوجه بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند و در سلامت کامل به سر می برند و با توجه به مراقبت های مناسبی که در مورد آنها اعمال می گردد کوچک ترین علائمی از کمبود مواد غذایی یا بیماری ندارند. قابل ذکر است که نگهداری و خریداری کردن طوطی برزیلی یا هر طوطی دیگری در این سن برای افراد آگاه و مطلع بسیار مناسب است ، چرا که آموزش در این سن بسیار مناسب است و مطلوب ترین نتیجه را می دهد.

جوجه طوطی برزیلی

جوجه طوطی برزیلی

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی برزیلی به نمایشگاه و فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما جوجه طوطی برزیلی ۱۵۰

  2. سیفی می‌گه:

    قیمتش چنده؟ موجود داری؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>