طوطی خاکستری آفریقایی یا همان کاسکو یک طوطی فوق العاده و بسیار باهوش است. طوطی خاکستری آفریقایی نیاز به تعهد جدی و سرپرست مادام العمر دارد. هر شخصی که تا به حال تجربه نگهداری از طوطی کاسکو را داشته می تواند به شما بگوید که نگهداری از این طوطی یک تجربه و یک زندگی فوق العاده خاص و زیبا خواهد بود. طوطی خاکستری آفریقایی یک حیوان خانگی با امتیاز بالا و یک تجربه باور نکردنی برای هر فردی خواهد بود.

به طور کلی طوطی خاکستری آفریقایی دو گونه دارد : طوطی خاکستری آفریقایی کنگو ، طوطی خاکستری آفریقایی تیمنه

گونه کنگو طوطی خاکستری آفریقایی سرچشمه در زمینهای پست از غرب و مرکز آفریقا از شمال آنگولا گینه دارد و طوطی خاکستری آفریقایی تیمنه بومی مناطق مختلف آفریقا  است. طوطی خاکستری آفریقایی یک طوطی دوست داشتنی، شوخ، باید سطح هوش از  پنج سال و خوش خلق و خو از دو سال است و آن ها شادی و خنده را به زندگی  همه کسانی که در کنارشان هستند هدیه می کنند. طوطی خاکستری آفریقایی  به عنوان “انیشتین” از جهان طوطیان به دلیل توانایی صحبت کردن باور نکردنی خود را شناخته شده است.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>