طوطی سر قرمز مکزیکی(Mexican Red Headed Parrots)

طوطی سر قرمز مکزیکی(Mexican Red Headed Parrots)

طوطی سر قرمز مکزیکی(Mexican Red Headed Parrots) با نام علمی Amazona dufresniana rhodocorytha هم چنین با عنوان طوطی آمازون تاج قرمز ، طوطی آمازون گونه سبز و .. نیز مشهور می باشد. طوطی سر قرمز مکزیکی بومی شمال شرقی مکزیک به سمت شمال وراکروز می باشد که جزء گونه های در معرض خطر دسته بندی شده است. در حال حاضر چیزی حدود ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ نفر از جمعیت این طوطی کاهش یافته است. در حال حاضر تهدید اصلی برای بقاء طوطی سر قرمز مکزیکی تجارت غیر قانونی آن به ایالات متحده و تخریب زیستگاه ها می باشد.

طوطی سر قرمز مکزیکی(Mexican Red Headed Parrots)

 طول بدن طوطی سر قرمز مکزیکی چیزی حدود ۳۳ سانتی متر می باشد و پرهای بدن به طور کلی سبز رنگ می باشند و قابل توجه ترین ویژگی آن داشتن رگه های آبی پشت چشم می باشد ، هم چنین پیشانی به رنگ قرمز روشن است و ناحیه ی گونه نیز به رنگ سبز روشن دیده می شود. هم چنین بین منقار و چشم پرهای قرمز رنگ دیده می شوند و یکباند آبی – بنفش از چشمبه طرف ناحیه ی گردن می باشد  که این باند در افراد جوان وجود ندارد. هم چنین منقار به رنگ زرد شاخی رنگ دیده می شود.

طوطی سر قرمز مکزیکی یک طوطی شاداب ، مهربان و اهل تفریح و بازی می باشد.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیزم
    بله اینها هم قادر به سخن گویی هستند ولی متاسفانه من برای فروش ندارم

  2. ناهید می‌گه:

    با سلام

    آیا این طوطی مکزیکی سر قرمز قابلیت حرف زدن دارد؟ قیمت آن چقدر است؟

    با تشکر
    ناهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>