طوطی سنگالی سخنگو

طوطی سنگالی

طوطی سنگال یک گونه آفریقایی از طوطی سانان است. این طوطی منطقه غرب آفریقا را محل زندگی خود قرار داده است. با توجه به شرایط زیست محیطی و فراوانی میوه ها و دانه های جنگلی، این منطقه مکان ایده آلی برای رشد طوطی سنگالی شده است. ۳ نژاد طوطی سنگالی شناخته شده است که تفاوت این ۳ نژاد تنها در ظاهر آنها است و هیچ تفاوت رفتاری و عمیقی مشاهده نشده است. به طور طبیعی رنگ این پرنده به صورت ترکیب طوسی و مشکی، سبز و یک رنگ سوم است. که این رنگ سوم نژاد طوطی سنگالی را مشخص می کند. رنگ زرد، نارنجی و قرمز رنگ های مختلف نژادها هستند.

طوطی سنگالی

طوطی سنگالی

دنیای پرندگان یک جوجه داخلی طوطی سنگالی زرد فوق العاده زیبا برای فروش دارد. این جوجه طوطی سنگالی سخنگو نیز هست. در حال حاضر این طوطی ۲ کلام هم بیان می کند. اگر علاقه مند به این طوطی اصیل سخنگو و زیبا هستید می توانید برای بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه فرمایید. همچنین می توانید جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲******* و برای خرید با شماره ۰۹۱۲******* تماس حاصل نمایید.

طوطی سنگالی

طوطی سنگالی

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>