طول عمر مرغ عشق (Budgie Lifespan)

طول عمر مرغ عشق (Budgie Lifespan)

طول عمر مرغ عشق (Budgie Lifespan)

اینکه شما می خواهید طول عمر متوسط یک مرغ عشق را پیش از خرید آن بدانید یک سوال بسیار مناسب است که هر فردی باید پیش از خرید طوطی جواب آن را پیدا کند ، در واقع در جواب به این سوال باید گفت که طول عمر مرغ عشق به کیفیت زندگی آن و نوع مراقبت های شما در مورد آن بستگی دارد. اگر شما مراقبت های مناسبی را در مورد مرغ عشق تان اعمال نمایید آنها به راحتی ۱۰-۱۵ سال زندگی می کنند اما اگر فقط آنها را در قفس نگه دارید و رژیم غذایی شان را محدود به دانه کنید آنها فقط تا ۵ سال زنده می مانند. متاسفانه طول عمر اغلب مرغ عشق های خانگی ۵ سال است ،به دلیل اینکه بسیاری از مردم راه های درست نگهداری از انها را نمی دانند و دلیل دوم نیز هزینه هاست چرا که هزینه ی ویزیت دامپزشک در طول عمر مرغ عشق چیزی حدود ۱۵۰ پوند است در حالی که هزینه ی خرید یک مرغ عشق جدید ۷-۸ پوند است و اغلب مردم خرید یک مرغ عشق جدید را ترجیح می دهند.

طول عمر مرغ عشق (Budgie Lifespan)

در واقع مرغ عشق ها فقط یک بار پیش دامپزشک برده می شوند و آن زمانی است که به طور جدی بیمار شده اند و یا در حال مرگ هستند.

بهترین راه برای افزایش طول عمر مرغ عشق این است که آن را سالم نگه دارید ، این بدین معناست که رژیم غذایی سالم ،ورزش خوب ، حداقل ممکن تنش و مراقبت های پزشکی را در مورد آن به کار گیرید. رژیم غذایی سالم شامل انواع دانه ها و پلت ها و هم چنین میوه ها و سبزیجات تازه می باشد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>