عروس هلندی سخنگو یا ککاتیل گونه ای بسیار زیبا ، محبوب و منحصر به فرد در میان انواع طوطی سانان می باشد که اغلب دلیل محبوبیت عروس هلندی سخنگو نه به خاطر توانایی سخنگویی آن بلکه به خاطر زیبایی های ویژه و جذاب این طوطی می باشد. عروس هلندی اغلب پرنده ای مهربان و دوست داشتنی است و تمایل چندانی به یادگیری کلمات ندارد بلکه علاقه ی شدیدی به تقلید صداها مثل انواع سوت ها دارد. عروس هلندی هم چنین پرنده ای با جثه ای نسبتا کوچک در میان سایر طوطی ها می باشد و تکثیر و پرورش آن نیز به نسبت کار آسانی می باشد.
یک عروس هلندی سخنگو در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این عروس هلندی سخنگو ۲ ساله می باشد و علیرغم توانایی پایین عروس هلندی ها در یادگیری کلمات این عروس هلندی بسیار مستعد یادگیری کلمات است و پرنده ی بسیار باهوشی است و ۱۳ کلمه را به صورت کاملا واضح تلفظ می کند و چنان چه صاحب جدیدش نیز زمان کافی برای آموزش آن در نظر بگیرد تعداد زیادی کلمه را خواهد آموخت. این عروس هلندی دارای پرهایی صاف و منظم و مرتب چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد.

عروس هلندی سخنگو

عروس هلندی سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید عروس هلندی سخنگو به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.
هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>