عروس هلندی Nymphicus hollandicus از خانواده ی طوطی های کاکل دار می باشد و کوچکترین گونه از نظر جثه در این خانواده می باشد. عروس هلندی به دلیل زیبایی های منحصر به فردش و توانایی در تقلید و یادگیری کلمات به عنوان یک پرنده ی خانگی بسیار محبوب شناخته شده است ، همین طور تکثیر عروس هلندی نسبت به سایر طوطی ها آسان تر می باشد و به همین دلیل تعداد زیادی از فروشندگان پرندگان به تکثیر و پرورش عروس هلندی رو آورده اند. از ویژگی های ظاهری عروس هلندی می توان به رنگ بدن متفاوتش که معمولا خاکستری ، سفید ، کرم و یا قهوه ای می باشد اشاره کرد که رنگ بدن تنها در نوع زیبایی این طوطی تایر گذار است و در سلامتی این پرنده کوچکترین تاثیری ندارد.
یک جفت عروس هلندی مولد جفت خورده در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. این جفت عروس هلندی در حال حاضر ۴ ساله می باشند و به طور تضمینی جوجه می دهند و یک جفت مولد هستند که برای پرورش دندگان و کسانی که به دنبال تکثیر عروس هلندی هستند بسیار مورد مناسبی هستند.

یک جفت عروس هلندی مولد

یک جفت عروس هلندی مولد

برای بازدید از فروشگاه و خرید این جفت عروس هلندی مولد می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    خیر رنگ بدن عروس هلندی ربطی به جنسیت ندارد

  2. امیر می‌گه:

    سلام … میخواستم بپرسم که عروس هلندی سفید مادست؟؟

  3. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید

  4. طوطی عروس در روز 10 ساعت روی تخم میخوابه ایا باید بیشتر بخوابه؟ می‌گه:

    جواب رو به ایمیل من بفرستید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>