عقاب کایت (Brahminy Kite)

عقاب کایت (Brahminy Kite)

عقاب کایت (Brahminy Kite) هم چنین در استرالیا به عنوان عقاب دریایی پشت قرمز نیز مشهور می باشد . عقاب کایت یک پرنده ی شکاری با جثه ی متوسط از  می باشد که این خانواده شامل بسیاری از پرندگان شکاری ، عقاب ها ، لاشخورها و … می باشد . عقاب کایت بومی شبه قاره ی هند ، جنوب شرقی آسیا و هم چنین استرالیا می باشد .عقاب کایت معمولا در ساحل و تالاب های داخلی جایی که ماهی های مرده و سایر طعمه می باشند زندگی می کند. بزرگسالان در عقاب کایت به رنگ قهوه ای مایل به قرمز می باشند و دارای سر و سینه ای به رنگ متضاد سفید هستند و به دلیل این ویژگی های ظاهری از سایر پرندگان به راحتی قابل تمایز می باشند.

عقاب کایت (Brahminy Kite)

عقاب کایت به جز اینکه رنگ سر و سینه اش با بدنش متضاد است دارای نوک بال های مشکی رنگی است که با سر کاملا تضاد نشان می دهد. نوجوان ها اغلب به رنگ قهوه ای تری دیده می شوند ولی بازهم در این سن از سایر نژادهای عقاب قابل تمایز می باشند. عقاب کایت بسیار شبیه به عقاب کایت سیاه می باشد اما برخلاف آن دارای یک دم گرد می باشد.

فصل تولید مثل عقاب کایت از دسامبر تا آوریل می باشد .لانه از شاخه های کوچک و یا میله هایی که با برگ پوشیده شده اند ساخته می شود. معمولا دو تخم به رنگ سفید یا سفید مایل به آبی که بیضی شکل است گذاشته می شوند که پس از ۲۶-۲۷ روز تبدیل به جوجه می شوند.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>