غذای طوطی ملنگو

به طور کلی طوطی ملنگو شما نیاز به یک غذای مخلوطی از پلت ها ، دانه ها و سبزیجات دارد . اما نکته مهم این است که باید رژیم غذایی طوطی ملنگو خوشمزه و مغذی باشد .

دانه ها و اسپری ها:

دانه های مورد علاقه طوطی ملنگو شامل دانه آفتابگردان ،بادام زمینی ، کدو تنبل  می باشد که اینها اکثرا در فروشگاه های حیوانات خانگی به فروش می رسند و می توانید آن ها را در ظرف غذای طوطی خود قرار دهید یا در یک اسباب بازی قرار دهید تا طوطی ملنگو از ذهن خود برای یافتن غذا استفاده کند و یک نوع بازی نیز برای طوطی شما باشد. هم چنین چوب هایی وجود دارند که دانه ها توسط عسل به آنها چسبیده اند و این اینها نیز در فروشگاه حیوانات خانگی به فروش می رسند که برای طوطی ها جذاب هستند. هم چنین اسپری ارزن ، جو دو سر و انواع دانه ها نیز موجود می باشند.

میوه ها:

میوه های شیرین یک غذای فوق العاده هستند ،انگور ، سیب ، هندوانه و توت میوه هایی هستند که طوطی ملنگو به شدت دوست دارد و قورت می دهد . دانه ها را از ظرف غذای طوطی بردارید و سپس در ظرف میوه ها را قرار دهید. سعی کنید به ملنگو بخش هایی از پرتقال و نارنگی را بدهید و هم چنین انبه ، پاپایا و میوه های مشابه را برش زده و به صورت اسلایس در اختیار طوطی ملنگو قرار دهید. از دادن خرمالو و میوه های با هسته های درشت جدا اجتناب کنید. دقت کنید که میوه ها فقط ۵% از کل رژیم غذایی ملنگو را باید در بر بگیرند و به هیچ عنوان نباید میوه های خشک با شکر باشند.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>