غذای کامل طوطی و کاسکو

غذای کامل طوطی و کاسکو یک غذای بسیار مقوی و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز طوطی ، کاسکو و سایر پرندگان زینتی می باشد. کاربرد این غذای کامل طوطی و کاسکو برای پرندگانی چون آرا ، عروس هلندی ، قناری ، فنچ و … می باشد. غذای کامل طوطی و کاسکو با نام پاستا د سریا محصول شرکت تابرنیل کشور اسپانیا بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. غذای کامل طوطی و کاسکو را باید در تمام دوره های زندگی طوطی و کاسکو استفاده کنید به خصوص در سنین پایین که هنوز به خوبی رشد نکرده اند این مکمل غذایی کمک بسیار زیادی در رشد و تامین انرژی بدن طوطی و کاسکو شما خواهد داشت. در فصول سرد هفته ای ۲-۳ بار می توانید این غذا را در جیره ی غذایی طوطی و کاسکو خود بگنجانید که این غذا می تواند تامین کننده ی انرژی طوطی و افزاینده ی انرژی آن باشد.

غذای کامل طوطی و کاسکو

غذای کامل طوطی و کاسکو

تصویر بالا مربوط به بسته بندی های یک کیلو گرمی این محصول است که این محصول در بازار در ۳ بسته بندی ۲۵۰ گرمی ، ۱ کیلو گرمی و ۴ کیلو گرمی عرضه می گردد.

غذای کامل طوطی و کاسکو

غذای کامل طوطی و کاسکو

این تصویر مربوط به محتویات این محصول می باشد که بخش اعظم آن از آرد گندم سمولینا ، سویا ، پودر تخم مرغ ، روغن گیاهی ، دانه های گیاهی ، عسل ، مخمر ، اسید های آمینه ، مکمل های ویتامینه و … تشکیل شده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید غذای کامل طوطی و کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

  2. آیلین می‌گه:

    سلام.
    می خواستم بپرسم آیا این محصول (غذای طوطی) رو به شهرهای دیگه هم میفرستید یا خیر ؟ و در این صورت قیمتش چقدره؟
    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>