غذا مخصوص کاسکو LOROS

غذا LOROS محصول شرکت Kiki  برای انواع پرندگان تولید شده است. این غذا ویژه یک مخلوط ویژه ی میوه ای است که برای کاسکو ، طوطی آمازون و آرا می باشد. این مخلوط میوه ای از میوه هایی تشکیل شده است که در جنگل های بومی مخصوص این پرندگان است. این محصول استاندارد بوده و تولید شرکت اسپانیایی Kiki  می باشد . این غذا که به اسم LOROS معروف است و غنی از ۱۲ نوع ویتامین اصلی مورد نیاز این نوع پرندگان می باشد. این غذا در بسته های ۲ کیلو گرمی بسته بندی شده اند و غذایی است که به شادابی عمومی بدن کاسکو و همچنین شادابی پرها بسیار کمک می کند. قابل توجه است که شرکت Kiki تولید می کند از جمله غذاهای پر طرفدار در تمام دنیا بوده و تمام استانداردهای مورد نیاز برای سلامت پرنده ی شما را رعایت نموده است.

غذا مخصوص کاسکو LOROS

غذا مخصوص کاسکو LOROS

برای بازدید از فروشگاه و خرید غذای LOROS  محصول شرکت Kiki  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۴۴۰۳۲۹۰ 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>