فروش جوجه آرا سخنگو

فروش جوجه آرا سخنگو چشم دودی

طوطی آرا یا همان ماکائو یک نوع طوطی با جثه ای نسبتا بزرگ است که در میان طوطی سانان جزء بزرگ جثه ترین طوطی ها دسته بندی می گردد. از ویژگی های طوطی آرا می توان به داشتن پرهای رنگی براق ، داشتن دور چشم برهنه و منقار قوی می باشد. از نظر رفتاری طوطی آرا پرنده ای بسیار باهوش و مهربان است که به راحتی با اطرافیانش خو می گردد و اغلب یک فرد را به عنوان همدم خود انتخاب می نماید. از نظر طول عمر و مدت زندگی آرا به دلیل اینکه چیزی حدود ۸۰ سال زندگی می کند می تواند یک همدم بسیار مناسب برای انسان باشد.

به دلیل قدرت سخن گویی قابل توجه طوطی آرا اغلب افراد به دنبال خرید جوجه آرا می باشند که بتوانند آن را مطابق میل و سلیقه ی خود به خوبی آموزش دهند ، به دلیل استقبال دوستان در خرید جوجه آرا دنیای پرندگان اقدام به فروش یک  جوجه آرا چشم دودی نموده است که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و توانایی نسبتا بالایی نیز در یادگیری و سخن گویی دارد ، به طوری که این جوجه آرا در حال حاضر توانایی بیان ۱۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه آرا سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    jojeh ara 4/500 be bala
    jojeh malango fasle bahar

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma doste aziz
    gemat jojeh ara 4/500 be bala
    jojeh shah toti 5oo be bala

  3. احسان می‌گه:

    سلام کم قیمت ترین جوجه ماکائو چنده؟؟

  4. atef می‌گه:

    لطف کنین قیمت جوجه ماکایو رو هم بگید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>