فروش جوجه سرلاکی طوطی اکلکتوس

فروش جوجه سرلاکی طوطی اکلکتوس

طوطی اکلکتوس یک طوطی بسیار زیبا با جثه ای نسبتا کوچک و دوست داشتنی می باشد که بومی جزایر سلیمان ، سومبا ، استرالیا و گینه نو می باشد . طوطی اکلکتوس یکی از معدود طوطی هایی است که به وسیله ی رنگ بدن طوطی نر و ماده از یکدیگر قابل تمایز می گردند . طوطی نر دارای پرهای سبز روشن و طوطی ماده دارای پرهای قرمز روشن می باشند . طوطی اکلکتوس دارای دمی کلفت است و طول تقریبی بدنش ۳۵ سانتی متر است. هم چنین قابل ذکر است که طوطی اکلکتوس نیز در لیست طوطی های سخنگو توانمند دسته بندی شده است و از قدرت سخن گویی مناسبی برخوردار است .

فروش جوجه سرلاکی طوطی اکلکتوس

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه سرلاکی طوطی اکلکتوس است که یک جوجه کاملا سالم است و اغلب خرید آن به آن دستی از علاقه مندان اکلکتوس که تمایل به تربیت و آموزش طوطی اکلکتوس توسط خودشان دارند پیشنهاد می گردد ، این جوجه اکلکتوس در حال حاضر یک جوجه سرنگی کاملا سالم است که در شرایط مساعد آموزشی و تربیتی از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه سرلاکی طوطی اکلکتوس و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

هم چنین جهت مشاوره می توانید با تلفن ۰۹۳۹۴۴۰۳۲۹۰ تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ هادی ندافی

  2. مجید می‌گه:

    سلام خسته نباشید قیمتشو بگید من خریدارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>