فروش جوجه طوطی آمازون تاج زرد

فروش جوجه طوطی آمازون تاج زرد

شما عزیزان علاقمند می توانید جهت بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره ۰۹۰۲۴۴۰۳۲۹۰ و برای خرید با شماره ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ تماس حاصل نمایید.

طوطی آمازون به طور کلی یک جنس از خانواده ی طوطی سانان می باشد که دارای گونه ها و زیر گونه های متعدد با خصصویات ظاهری و رفتاری متفاوت می باشد که به دلیل زیبایی و رنگ بندی بسیار خارق العاده ای که دارند و هم چنین رفتار اجتماعی و تطبیق با شرایط محیطی همواره مورد توجه طرفداران طوطی ها قرار گرفته اند. طوطی آمازون تاج زرد یک گونه ی بسیار زیبا از طوطی های آمازون می باشد که به تازگی دنیای پرندگان اقدام به فروش یک جوجه طوطی آمازون تاج زرد یک و نیم ساله سخنگو حلقه پا رام و دستی نموده است .

شما عزیزان علاقمند می توانید جهت بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>