فروش جوجه طوطی کاسکو دستی

خرید طوطی کاسکو جوان دم قرمز سخنگو

کاسکو به عنوان یک طوطی منحصر به فرد با خصوصیات بسیار برجسته و خاص همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و یک طوطی توانمند در زمینه ی سخن گویی و هم چنین یادگیری و درک کلمات و مفاهیم می باشد ، به طوری که سطح بالای هوش این طوطی اغلب با میمون و یا یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد. هم چنین قابل ذکر است که از نظر هوش و استعداد هیچ طوطی دیگری در سطح کاسکو نمی باشد و این موضوع باعث شده که کاسکو علیرغم اینکه جزء زیباترین طوطی ها نمی باشد اما در لیست پرطرفدارترین طوطی ها قرار بگیرد.

فروش جوجه طوطی کاسکو دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه طوطی کاسکو دستی می باشد که یک جوجه کاملا سالم و شاداب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این جوجه ۱ ساله کاملا مناسب افرادی است که به دلیل مشغله های کاری زمان کافی برای اهلی کردن طوطی خود ندارند و تنها تمایل به آموزش کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه طوطی کاسکو دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>