فروش جوجه عروس هلندی سرلاکی

فروش جوجه عروس هلندی سرلاکی

عروس هلندی یا ککاتیل یک نوع طوطی بسیار زیبا از خانواده ی طوطی های کاکل دار می باشد که بومی استرالیا می باشد و به عنوان کوچک ترین طوطی کاکل دار معرفی شده است. عروس هلندی به عنوان یک طوطی بسیار مهربان و بازیگوش همواره به عنوان یک طوطی خانگی بسیار محبوب شناخته شده است. عروس هلندی در نژادهای مختلف به رنگ های متفاوتی دیده می شود و این تنوع رنگ نیز یکی از دلایل جذابیت این طوطی بسیار جذاب است. هم چنین طول عمر متوسط یک عروس هلندی بین ۱۸- ۲۰ سال می باشد. رنگ های اصلی بدن در عروس هلندی شامل: خاکستری ، کرم ، قهوه ای ، سفید و زرد است.

 یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه عروس هلندی سرلاکی می باشد که این جوجه یک جوجه ی کاملا سالم می باشد و در حال حاضر ۳۵ روزه است و کاملا مناسب افرادی می باشد که تمایل به پرورش ، آموزش عروس هلندی دارند و ترجیح می دهند که عروس هلندی شان را خود به خوبی آموزش دهند و مطابق میل خود تربیت نمایند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه عروس هلندی سرلاکی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>