فروش جوجه مینا ۲ ماهه

فروش جوجه مینا 2 ماهه

مرغ مینا پرنده ای با جثه ای نسبتا کوچک از خانواده ی سارها می باشد که علیرغم اینکه ظاهر چندان زیبایی ندارد از جمله پرندگان خانگی محبوب می باشد و این محبوبیت تنها به دلیل قابلیت تقلید صدا و توانایی بالا در سخن گویی می باشد که مرغ مینا را مورد توجه قرار داده است . البته در مورد یادگیری و سخن گویی مرغ مینا باید اشاره کرد که این پرنده نیز مانند تمام پرندگان بهتر است از سنین پائین مورد آموزش قرار گیرد تا  در سخن گویی از مهارت کامل برخوردار گردد .  هم چنین مرغ مینا از جمله پرندگان خانگی نسبتا کم هزینه است که رژیم غذایی همه چیز خواری دارد و در رژیم غذایی اش نیاز به محدودیت زیاد نیست ، از این رو افراد بسیاری تمایل به خرید و نگهداری مرغ مینا دارند.

فروش جوجه مینا 2 ماهه

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه مینا تهران ۲ ماهه می باشد  که یک جوجه مینا با پرهایی مرتب و منظم چیده شده و ظاهری زیبا است که در سلامت کامل به سر می برد و یک جوجه ی رام می باشد که به خوبی اهلی شده است و در حال حاضر این جوجه کاملا مستعد یادگیری می باشد و مورد بسیار مناسبی برای تمام افرادی که تمایل به آموزش مینا دارند می باشد ، هم چنین مشکل وحشی بودن را نیز ندارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه مینا ۲ ماهه و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>