کاسکو african gery parrot یک طوطی پر طرفدار و محبوب در سراسر جهان می باشد که اغلب به عنوان مشهورترین طوطی شناخته شده است و هم چنین در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا قرار دارد . البته باید گفت که علت محبوبیت کاسکو در این سطح به دلیل زیبایی نمی باشد بلکه به خاطر ویژگی های متمایزی می باشد که سایر طوطی ها از آن ها در این سطح بی بهره هستند . از جمله ویژگی های قابل اشاره کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی استثنایی و توانایی یادگیری بسیار بالا ی کاسکو اشاره نمود.

فروش جوجه کاسکو زیبا و دستی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو زیبا و دستی می باشد که یک جوجه کاسکو کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده دارد و در سلامت کامل به سر می برد ، هم چنین این جوجه کاسکو یک مورد مناسب برای تمام افرادی که تمایل به آموزش جوجه کاسکو خودشان دارند ، می باشد و هر فردی می تواند آن را مطابق سلیقه ی خود تربیت نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو زیبا و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>