فروش جوجه کاسکو سرنگی

فروش جوجه کاسکو سرنگی

کاسکو یک نوع طوطی بسیار زیبا ، جذاب و منحصر به فرد می باشد که به دلایل مختلفی طرفداران خاص و بسیار زیادی را مجذوب خود گردانیده است. از جمله ویژگی هایی که کاسکو را به یک طوطی متمایز و منحصر به فرد تبدیل نموده اند می توان به ویژگی هایی  چون میزان هوش و استعداد بی نظیر یک کاسکو که هم رده ی هوش یک کودک نوپای انسان می باشد و هم چنین قدرت یادگیری بسیار بالا و توانایی سخن گویی بی نظیر که کمتر طوطی می تواند خود را در این ویژگی ها به سطح کاسکو برساند اشاره نمود.

فروش جوجه کاسکو سرنگی

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو سرنگی می باشد که این جوجه کاسکو در حال حاضر ۲ ماهه می باشد که کاملا مناسب افرادی است که تمایل به آموزش ، تربیت و اهلی نمودن کاسکو خود دارند به طوری که این جوجه کاسکو کاملا مستعد یادگیری می باشد و هر گونه که صاحب جدیدش به ان آموزش دهد خواهد آموخت و بهترین گزینه برای خرید کاسکو می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو سرنگی ۲ ماهه می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    2/200

  2. علی می‌گه:

    چند قیمت گذاشتید روش؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>