فروش جوجه کاسکو چشم طوسی رام و خونگی

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی رام و خونگی

فروش طوطی کاسکو اهلی سخنگو طوطی کاسکو یک طوطی منحصر به فرد و بسیار جذاب است که اغلب با نام طوطی خاکستری آفریقایی afrcian grey parrot مشهور و محبوب می باشد. این طوطی خارق العاده چندین ویژگی بسیار جذاب را به صورت همزمان بروز می دهد.

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی رام و خونگی

طوطی کاسکو african grey parrot یک طوطی بسیار باهوش سخن گو و البته دوست داشتنی ، بازیگوش و جذاب می باشد که طرفداران جهانی بسیار زیادی دارد. این طوطی منحصر به فرد به عنوان بهترین طوطی سخن گوی جهان شناخته شده است. دنیای پرندگان اقدام به فروش جوجه کاسکو چشم طوسی رام و خانگی  نموده است که به تازگی سخنگو شده است و توانایی بیان ۱۰ کلمه را با وضوح کامل دارد و یک طوطی بسیار باهوش است که استعداد بالایی در زمینه سخن گویی دارد.

شما عزیزان علاقمند می توانید جهت بازدید به فروشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>