کاسکو afican grey parrot یک طوطی بسیار جذاب ، دوست داشتنی و بسیار باهوش می باشد که دارای ویژگی هایی بسیار خاص می باشد که همواره مرد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و بسیاری از افراد تمایل به خرید ، آموزش و تربیت کاسکو دارند ، چرا که بهترین و باهوش ترین کاسکو ها ، آن نوع از کاسکو هستند که در دوران جوجگی و جوانی به خوبی مورد تربیت و آموزش قرار گرفته اند و از هوش و استعداد آنها به خوبی استفاده شده است. اغلب خرید جوجه کاسکو برای افرادی که تمایل به تربیت کاسکو دارند بهترین انتخاب خواهد بود.

یکی از مواردی که در لیست فروش  کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاسکو ۱ ساله می باشد که بسیار باهوش ، شاداب و سر زنده است و کاملا نیز مستعد یادگیری می باشد. هم چنین این جوجه کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و به خوبی روی دست می اید و یک کاسکو کاملا سالم می باشد. هم چنین این کاسکو ۱ ساله در حال حاضر توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و در شرایط مناسب مستعد یادگیری تعداد بسیار زیادی کلمه را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاسکو ۱ ساله می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت اباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>