خرید و فروش کاسکو و بیش از آن جوجه کاسکو همواره مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد ، چرا که کاسکو پرنده ای باهوش ، مستعد ، با توانایی بی نظیر در سخن گویی و درک مفاهیم کلمات و کاربرد مناسب کلمات و به جای آنها در صحبت کردن می باشد. اغلب افراد با تجربه خرید جوجه کاسکو را به خرید کاسکو بالغ ترجیح می دهند چرا که خود می توانند مطابق میل شان جوجه کاسکو خود را اهلی کرده و آموزش دهند و در نهایت کاسکو ایده آل خودشان را خواهند داشت.

یکی از مواردی که در لیست فروش جوجه کاسکو ۱ ساله ی دنیای پرندگان قرار دارد یک جوجه کاسکو یک ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که این جوجه کاسکو در حال حاضر کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و دارای پرهایی کاملا مرتب چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد. هم چنین این جوجه کاسکو توانایی بیان ۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش جوجه کاسکو ۱ ساله می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    لطفا تماس بگیرید تا دلیل این کار رو توضیح بدم

  2. هوشنگ می‌گه:

    سلام آخه همه موارد و مشخصات رو میزنی از همه مهمتر هم عکسش . به حرفاتونم هم اطمینان میکنیم ولی انصافاً باید قیمتش رو هم بزنین آخه نمیشه واسه هر موضوعتون از شهرستان تماس گرفت مسلمه اگه قیمتتون که در اطلاعیه مینویسین نسبت به مثلاً شهر ما عادلانه باشه از شما خرید میکنیم ولی وقتی قیمتشو نمینویسی قبول کن که اعتماد هم بدلایلی که خودتون میدونی سلب میشه .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>