فروش جوجه کاسکو سخنگو

فروش جوجه کاسکو سخنگو

با توجه به اینکه این روزها اغلب افراد ترجیح می دهند خودشان جوجه کاسکو مورد علاقه ی شان را تربیت کنند و با سیلقه ی خود آن را آموزش دهند اغلب به سراغ مراکز فروش جوجه کاسکو می روند و یک جوجه کاسکو مناسب را خریداری می نمایند ، چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار ساده تر  و آسان تر از آموزش یک کاسکو بالغ می باشد و تمایل به یادگیری در جوجه ها بیشتر از افراد بالغ است ، این امر باعث رواج هر چه بیشتر خرید و فروش جوجه کاسکو در مراکز فروش می گردد و تقاضای بیشتری برای خرید و فروش جوجه کاسکو ایجاد می گردد.

یکی از مواردی که در لیست فروش جوجه کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد یک جوجه کاسکو سخنگو بسیار باهوش و شاداب است که در حال حاضر ۱ ساله می باشد و دارای پرهایی کاملا صاف و منظم چیده شده است و توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و کاملا رام ودستی شده و اهلی می باشد و رفتار مناسبی با اطرافیانش دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش جوجه کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

3 دیدگاه ها

  1. هوشنگ می‌گه:

    لطفا سن جوجه ها به ماه رو بنویسین حداقل برای من مشخص نیست که آیا به مثلاً طوطی ۲ ساله هم مثلاً جوجه میگن یا سه ساله

  2. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    متاسفانه نمیشه حد اقل قیمت کاسکو ۶۰۰ هستش

  3. سهیل می‌گه:

    سلام ایا میشه با چهارصد هزار کاسکو خرید ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>