کاسکو یک طوطی ویژه و منحصر به فرد با توانایی های بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که هر روزه افراد بسیاری را به سمت خود جذب نموده . هم چنین از ویژگی های منحصر به فرد این طوطی خاص می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی منحصر به فرد و هم چنین توانایی بسیار مناسب در سخن گویی و … اشاره نمود که این ویژگی های کاسکو را در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا و هم چنین به عنوان یک حیوان خانگی محبوب قابل رقابت با سگ و گربه تبدیل نموده است.

اگرچه کاسکو یک طوطی محبوب می باشد اما بهترین کاسکو ، کاسکویی می باشد که از ابتدای زندگی به خوبی مورد  تربیت و آموزش  قرار گرفته باشد ، به همین دلیل اغلب افراد تمایل به خرید جوجه کاسکو دارند ، به همین دلیل دنیای پرندگان اقدام به فروش جوجه کاسکو ۱ ساله نموده که بسیار مستعد یادگیری می باشد و به خوبی رام و دستی شده است و به خوبی روی دست می نشیند و در سلامت کامل به سر می برد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش جوجه کاسکو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    bale ye javoone khoob daram hodoode 2 mil

  2. میلاد می‌گه:

    سلام
    آمازون چیزی موجود دارید ؟
    سر حال و یا جوجه باشه یا سخنگو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>