فروش جوجه کاکادو ملوکان ۳ ماهه

فروش جوجه کاکادو ملوکان

کاکادو ملوکان یک طوطی بسیار زیبا از خانواده ی کاکادو می باشد که دارای ظاهری فوق العاده زیبا می باشد و بزرگ ترین کاکادو سفید رنگ می باشد و دارای پرهای سفید – صورتی رنگ می باشد . هم چنین قابل ذکر است که کاکادو ملوکان یکی از باهوش ترین و سخنگو ترین کاکادوها می باشد که به دلیل زیبایی ویژه و توانایی سخن گویی بالا طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. کاکادو ملوکان یک طوطی با رفتاری آرام و دوست داشتنی می باشد که آن را به یک طوطی خانگی محبوب تبدیل نموده است.

فروش جوجه کاکادو ملوکان

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش جوجه کاکادو ملوکان می باشد که یک کاکادو یک جوجه ۳ ماهه بسیار زیبا می باشد که این کاکادو یک طوطی سرلاک خور می باشد و کاملا رام و اهلی شده است و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز دارد . هم چنین این کاکادو جوان در حال حاضر توانایی بیان ۳ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و یک کاکادو بسیار باهوش و مستعد یادگیری می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید جوجه کاکادو ملوکان سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>