فروش شاه طوطی سخنگو باهوش

شاه طوطی یا طوطی اسکندر بزرگ یک نوع پاراکیت بسیار زیبا و باهوش می باشد که بدنی به رنگ سبز دارد و دارای دمی بلند می باشد . شاه طوطی در ابتدا در هندوستان اهلی شد و به عنوان تفریح خانواده های اشراف در نظر گرفته شد و سپس به سایر نقاط جهان منتقل شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت. شاه طوطی بسیار شبیه به طوطی ملنگو می باشد و تنها تفاوت آنها در ابعاد می باشد و از نظر ظاهری هیچ تفاوت خاصی ندارند و تنها افراد صاحب نظر قادر به تشخیص این دو طوطی از یکدیگر می باشند.

فروش شاه طوطی سخنگو باهوش

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش شاه طوطی سخنگو باهوش می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و شاداب می باشد که از سلامتی کامل برخوردار است و یک طوطی سخنگو بسیار باهوش و دوست داشتنی می باشد و در حال حاضر که ۳ ساله می باشد توانایی بیان ۱۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد .هم چنین این طوطی دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید شاه طوطی سخنگو باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>