فروش شاه طوطی نر سخنگو

فروش شاه طوطی نر سخنگو

شاه طوطی یک نوع طوطی سبز رنگ با جثه ای نسبتا درشت در میان طوطی ها می باشد که اغلب با عنوان پاراکیت اسکندر نیز مشهور می باشد ، از نظر ظاهری شاه طوطی بسیار شبیه به طوطی ملنگو می باشد و تنها راه تشخیص ظاهری آن جثه ی درشت شاه طوطی می باشد. بسیاری از صاحب نظران اعتقاد دارند که شاه طوطی عمری طولانی دارد و حتی تا ۴۰ سال را نیز برای یک شاه طوطی تخمین زده اند. هم چنین قابل ذکر است که شاه طوطی نر از قدرت سخن گویی بهتری نسبت به شاه طوطی ماده برخوردار است و افرادی که علاوه بر زیبایی به سخن گویی بیشتر شاه طوطی توجه دارند بهتر است که شاه طوطی نر خریداری نمایند.

فروش شاه طوطی نر سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش دنیای پرندگان قرار دارد فروش شاه طوطی نر سخنگو می باشد که کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا اجتماعی از خود نشان می دهد. هم چنین این شاه طوطی سخنگو در حال حاضر ۳ ساله می باشد و با توجه به اینکه تا امروز توانایی بیان ۲۰ کلمه را کسب نموده است ، می توان گفت که این شاه طوطی بسیار مستعد یادگیری بیشتر می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید شاه طوطی نر سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>