فروش طوطی آمازون شانه زرد

فروش طوطی آمازون شانه زرد

طوطی آمازون شانه زرد یک طوطی آمازون نسبتا زیبا با جثه ای تقریبا متوسط در میان طوطی های آمازون می باشد . این طوطی آمازون به طور کلی رنگ پرهایش سبز با حاشیه های سیاه می باشد و هم چنین در ناحیه ی شانه دارای یک رنگ زرد بسیار زیبا می باشد و علت نامگذاری آن نیز داشتن شانه های زرد می باشد. طوطی آمازون شانه زرد یک طوطی کاملا تربیت پذیر می باشد و قابلیت تقلید صدای خوبی نیز برخوردار است و به همین دلیل در لیست طوطی های محبوب در سطح جهانی قرار گرفته است.

فروش طوطی آمازون شانه زرد

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی آمازون شانه زرد می باشد که یک طوطی آمازون با پرهایی کاملا مرتب چیده شده و منظم می باشد و از سلامت کامل نیز برخوردار است ، هم چنین طوطی آمازون شانه زرد دنیای پرندگان که در حال حاضر ۲ ساله می باشد نیمه رام است و قابلیت آموزش و تربیت مناسب را دارد و کاملا مناسب افرادی است که تمایل به تربیت و پرورش طوطی خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی آمازون شانه زرد و کسب اطلاعات بیشتر و قمیت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>