فروش طوطی آمازون ۲ ساله

فروش طوطی آمازون 2 ساله

طوطی آمازون یک نوع طوطی بسیار زیبا بومی قاره آمریکا می باشد که از آمریکای جنوبی تا آمریکای لاتین و مکزیک گسترده شده اند و دارای گونه های متعددی می باشد که هر یک دارای تنوع رنگ نسبت به سایر گونه ها می باشند ، به طور کلی در توصیف رفتاری طوطی آمازون باید گفت که یک طوطی باهوش و معاشرتی با رفتاری کاملا اجتماعی می باشد که مهم ترین دلیل محبوبیت طوطی آمازون پس از زیبایی نوع رفتار اجتماعی آن می باشد . طوطی آمازون نیز همانند سایر طوطی ها نیازمند تغذیه ی مناسب  و ورزش و تفریح می باشد و در صورت نگهداری مناسب عمری طولانی تا ۵۰ سال را تجربه خواهد کرد.

فروش طوطی آمازون 2 ساله

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی آمازون می باشد که یک طوطی آمازون سر حال و شاداب با پرهایی مرتب و منظم چیده شده است که در شرایط جسمانی بسیار مناسب و سلامتی به سر می برد ، هم چنین این طوطی آمازون بسیار زیبا کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید . هم چنین قابل ذکر است که این طوطی آمازون در حال حاضر ۲ ساله می باشد و کاملا مستعد آموزش و یادگیری نیز است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی آمازون ۲ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>