فروش طوطی اکلکتوس جفت خورده

طوطی اکلکتوس یک طوطی بسیار زیبا با جثه ای نسبتا کوچک می باشد که دارای تفاوت ظاهری بسیار آشکاری میان جنس نر و ماده می باشد و به جرات می توان گفت که طوطی اکلکتوس تنها طوطی با تفاوت ظاهری فوق العاده آشکار است که از بدو تولد از قابلیت تشخیص جنسیت برخوردار است و این تفاوت ظاهری به حدی است که در ابتدا دانشمندان جنس نر و ماده طوطی اکلکتوس را دو گونه متفاوت از طوطی سانان معرفی کردند. هم چنین در اسارت طوطی اکلکتوس یک طوطی بسیار شاداب و باهوش است و چنان چه از سنین پائین مورد آموزش قرار گیرد توانایی خوبی نیز در سخن گویی دارد . طوطی اکلکتوس به خوبی با انسان ها رابطه عاطفی برقرار می کند و این یکی از دلایل جذابیت طوطی اکلکتوس در زمینه پرورش و نگهداری می باشد.

فروش طوطی اکلکتوس جفت خورده

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی اکلکتوس جفت خورده می باشد که یک جفت طوطی اکلکتوس بسیار زیبا و شاداب می باشد که یک جفت مولد می باشند و به خوبی اهلی شده اند و از سامت کامل نیز برخوردار می باشند .

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی اکلکتوس جفت خورده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>