فروش طوطی ملنگو اهلی شده

طوطی ملنگو

طوطی ملنگو که اغلب با عنوان طوطی اسکندر کوچک نیز مشهور می باشد یک نوع طوطی از انواع طوطی سانان می باشد که  از نظر جثه کمی کوچک تر از شاه طوطی یا پاراکیت اسکندر بزرگ می باشد . هم چنین در توصیف طوطی ملنگو باید اشاره نمود که طوطی ملنگو یک طوطی سبز رنگ می باشد و طول تقریبی بدنش ۴۰ سانتی متر می باشد ، هم چنین جنس نر و ماد کاملا شبیه به هم می باشند و تشخیص جنسیت  در این طوطی بسیار مشکل است و تنها پس از سن بلوغ از روی طوق گردن جنسیت قابل تشخیص می باشد.

طوطی ملنگو

با توجه به اینکه طوطی ملنگو نیز از جمله طوطی های محبوب به شمار می رود و توانایی نسبی نیز در سخن گویی کسب می نماید تعدادی از افراد علاقه مند به خرید طوطی ملنگو می باشند و دنیای پرندگان اقدام به فروش یک طوطی ملنگو ۲ ساله نموده است که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و دارای رفتاری اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش می باشد  و در حال حاضر نیز توانایی بیان ۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید و فروش طوطی ملنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>