فروش طوطی ملنگو سفید

فروش طوطی ملنگو سفید

طوطی ملنگو یک نوع پاراکیت بسیار زیبا است که دارای جثه ای کوچک تا متوسط می باشد و جزو ۱۰ طوطی محبوب و پر طرفدار جهان می باشد ، به طور معمول طول بدن حدود ۴۰ سانتی متر می باشد و هم چنین در مورد خصوصیات رفتاری و هوش طوطی ملنگو باید ذکر کرد که این طوطی یکی از طوطی های باهوش در زمینه ی یادگیری کلمات می باشد  و به طور کلی یک طوطی شاداب و دوست داشتنی می باشد و گزینه ی خوبی برای نگهداری در خانه است . اغلب طوطی ملنگو با عنوان پاراکیت اسکندر نیز مشهور می باشد و جنس نر و ماده از نظر ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر می باشند و تنها از طریق طوق گردن که در جنس نر وجود دارند از یکدیگر قابل تمایز می باشند.

فروش طوطی ملنگو سفید

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی ملنگو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی ملنگو سفید رنگ است که این طوطی های ملنگو از نظر رنگ یک نوع ملنگو کاملا منحصر به فرد و استثنایی می باشند که بسیار کمیاب هستند و از جذابیت رنگی خاصی برخوردارند ، این طوطی های ملنگو دارای پرهایی مرتب و منظم می باشند و از سلامتی کامل برخوردارند و در حال حاضر هر دو وحشی هستند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی ملنگو سفید و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>