فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو

خرید طوطی کاسکو باهوش سخنگو

کاسکو یک طوطی بسیار استثنایی با توانایی های خاص و منحصر به خود می باشد که اغلب سایر طوطی ها و پرندگان  قادر به رقابت با این طوطی خاص نخواهند بود و این توانایی های خاص که در کنار هم قرار می گیرند کاسکو را به یک طوطی محبوب و خاص تبدیل می نماید که باعث می شود که کاسکو علیرغم اینکه زیباترین طوطی نمی باشد اما در گروه ۱۰ طوطی برتر جهان معرفی گردد و همواره طرفداران خاص خود را نیز دارد. از ویژگی های خاص کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بسیار بالا ، توانایی بالا در درک و فهم مطالب و رفتارها ، امکان یادگیری و … اشاره نمود.

فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو بالغ سخنگو می باشد که یک طوطی بسیار باهوش ، شاداب و جذاب است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز می باشد. هم چنین این طوطی کاسکو یک طوطی بسیار باهوش با توانایی سخنگویی بسیار مناسب است به طوری که در حال حاضر که ۲ ساله می باشد تعداد ۱۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو بالغ سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>